Blogi

12.11.2022

KENA LOOMISE ESIMENE LUGU

Kas teadsite, et Kena pood sai alguse juba 10 aastat tagasi? Siis sai loodud naisteriiete pood nimega Kena Pärnu Keskusesse 2012 aasta novembris. Nagu ikka esimene laps läheb aia taha ja raskusi oli palju. Alustava ettevõtte toetus Töötukassast polnud algkapitalina piisav, et luua edukas pood, kus oleks piisavalt tootevalikut. Ka asukoht sel ajal keskuse kolmandal korrusel oli kaugel ideaalist- tore, kui päeva jooksul jalutas mööda 10 inimest ja hästi, kui neist paar astus ka sisse, kui üks tegi ostu, oli juba päev korda läinud 😀

Naisteriiete pood „Kena” Pärnu Keskuses 2013 kevad

Ma isiklikult ei harjunud ära ka keskuse reeglitega. Päeva jooksul võisin ära käia korra 15 minutit, kahjuks ei jõudnud ma selle aja jooksul kuhugi sööma ega toidupoodi. Nälja tõttu ei suutnud enam käiagi 😀 Aga, kuna kogu olemasolev raha läks uue kauba ostmiseks, siis polnud ka probleemi, et oleks millegi eest süüa osta. Kindlasti teate ka, et rent ja muud kulud kaubanduskeskustes on väga suured.

Õnneks külastas mind tihti sõbranna, kellega lõbusalt aega veetsime ja toredaid inimesi oli ka ümberkaudsetest poodidest. Vabadeks päevadeks sellel ajal olid päevad, kui sõitsin Tallinnasse ülikooli. Öösiti nädalavahetusel tantsisin klubides go-go tantsijana, et saaks kuidagi poel hinge sees hoida.

Töö tantsijana ööklubides

Sellesse aega jäävad ka sellised kliendid, kes helistasid mulle kell 5 hommikul, kuna tulid mingi kutiga ööklubist ja neil oli vaja kohe sukatrippe ja muud uut pesu.

Seda enam imestan, et olen taas mõlgutamas mõtteid, et luua ka nõndaöelda „päris“ pesupood, kus oleks klientidel tore käia, kuid kindlasti mitte kaubanduskeskuses. Klientidega suhtlemine ja teenindus on mulle alati meeldinud. Mis te arvate, kas luua uus pood oleks hea mõte? 🙂

21.10.2022

Küsimus- Kas vaatate kena.ee e-poes tootekirjeldusest ka toodete mõõte? Viimasel ajal on tekkinud palju olukordi, kui mõõte pole vaadatud ja soovitakse tooted tagasi saata. Eks see kurvastab 😪 mind väga, kuna olen näinud palju vaeva, et tooted üle mõõta, vältimaks olukorda, et tellitud ese ei sobi, näiteks jääb väikeseks. Lisaks olen tasunud alati ise tagastatud või vahetus toote/toodete posti eest, mis mind osade tellimuste puhul viib miinustesse. Mõistan, et kõike kirja pandut ei jõua jälgida. Proovin tähelepanu tõmmata sellele, et tootekirjeldustes on päris palju infot, pole leidnud veel ühtegi teist pesupoodi, kus oleks toodete mõõdud välja toodud ja võibolla jääb ka sellepärast info klientide jaoks märkamatuks. Õnneks usun, et enamus teist jälgib tooteinfot, muidu oleks tagasi saatmine massiline 🙂

03.10.2022

Kudumisooja oktoobrikuu algust teile 🍂🍁🐿️🤎. Oktoobris on Kena.ee sünnipäev, peagi infot sünnipäeva soodustusest. Kuigi pakiautomaatide hinnad on oktoobrist juba kallimad, siis jätan veel kuuks ajaks hinnad teie jaoks samaks. Suuremate pakkide, kui XS ja S hinnavahe olen alati klientide eest kinni maksnud, et teid ikka rõõmustada 🤎.